Optimera din löpning med Runfeeling

Optimera din löpning med Runfeeling®

Oavsett om du är intresserad av att hitta glädjen i att springa eller vill bli en bättre löpare är Runfeeling för dig. Till skillnad från andra löptekniker fokuserar Runfeeling helt på ditt unika sätt att röra dig på. 

Bli snabbare, avslappnad, effektiv och mer hållbar i din löpning

Runfeeling hjälper dig bli uppmärksam på de små detaljerna och känslan i hur du rör dig, och det kan ge oanade effekter. Kunder som provat Runfeeling nämner bland annat att de nu springer snabbare, mer avslappnat och återhämtar sig bättre. Några trodde inte att de någonsin skulle kunna springa, men gör det efter att ha tränat med Runfeeling!

”Jag träffade teamet på Runfeeling® där jag fick lära mig hur jag skulle gå och hur jag skulle springa för att ta hand om min egen kropp, och det har varit helt revolutionerande.

Jag förbättrade min tid på Berlin Marathon med 30 minuter, kände mig lättare i steget och jag hade inte ont i knät.” – EB

Bli medlem

1

Gruppass

  • Alla gruppass ingår
  • Personlig träff med Rörelsecoach
  • Introduktionsmöte
  • Alla interna event och föreläsningar

2

Personlig Rörelseträning-paket

  • Alla gruppass ingår
  • Rådgivning att välja rätt paket
  • Introduktionsmöte
  • Alla interna event och föreläsningar

Ej medlem

  • Rörelseanalys 20 min
  • Kostnadsfritt
  • Rörelsebesiktning 25 min
  • 395 kr
  • Rörelseträning™ 60 min
  • 995 kr
  • Endagsträning
  • 1 495 kr

Boka tid för Rörelseträning

Bokningsbara tider:
Vardagar mellan 08:00 – 20:00

Gratis rörelseanalys

Ta tillfället i akt och kom på en kostnadsfri rörelseanalys inne i vårt Rörelsecenter i Göteborg. Du kan komma själv, med en vän/kollega eller med din familj.

  • Kostnad: Gratis
  • Tidsåtgång: 20 minuter
  • Ombyte: Behövs inte, kom som du är!
  • Plats: I vårt Rörelsecenter i Göteborg
  • Skor: De du oftast använder

Referenser

”Jag träffade teamet på Runfeeling där jag fick lära mig hur jag skulle gå och hur jag skulle springa för att ta hand om min egen kropp, och det har varit helt revolutionerande.

Jag förbättrade min tid på Berlin Marathon med 30 minuter, kände mig lättare i steget och jag hade inte ont i knät.”

EB

“För ett tag sedan så ville jag ta det till nästa nivå. Jag ville utveckla mitt löpsteg mer effektivt och naturligt. Så att jag kan njuta än mer av mina turer, spara energi och hålla mig hel. Sagt och gjort så kontaktade jag en löpcoach som jag blivit rekommenderar av en mycket begeistrad kamrat. Vid vårt första möte så hade jag bytt om till löpkläder och var riktigt taggad och stod mer eller mindre och hoppade på stället. Men det blev inte som jag tänkt mig. Jag fick omgående ta av mig skorna och vi tog en promenad tillsammans och samtalade.

Istället för att starta med hur jag sprang så har jag fått träna att gå så naturligt som möjligt och det görs såklart bäst barfota. Jag skall villigt erkänna att jag trodde jag att kunde gå och visst har jag kunnat det till viss mån. Men nu inser jag att jag behöver lägga tid på att träna på det som jag trodde jag kunde sedan 1 års ålder.

Jag är en van löpare och ändå så har jag fokuserat på själva grunden, det vill säga att gå, innan jag har gått vidare till att utveckla mitt löpsteg.”

JL

Walkfeeling rörelseträning

Vanliga frågor

Finns ni på flera platser i Sverige?

Ja, vi har rörelsecoacher i Göteborg, Stockholm och Vilhelmina. Vår fysiska rörelsepark finns enbart i Göteborg. I övriga städer använder vi idrottslokaler eller ses utomhus.

Vad behöver jag tänka på inför ett träningspass?

  • Vid bokad tid, kom 10 minuter innan passet börjar
  • Respektera din, vår och andras tid
  • Avbokning av tid ska ske senast 48 timmar innan passet börjar
  • Inför Rörelseträning™ i löpning behöver du inte byta om
  • Det finns möjlighet till omklädning
  • Kom med de skor du oftast har på dig under dagarna
  • Betalning för Rörelseträning™ sker på plats med kort